Klachtencommissie
Zit je iets dwars? Of ben je ontevreden over de zorg en/of ondersteuning die jij krijgt? Vertel het ons. We komen namelijk graag met jou tot een oplossing.
Ook vinden we het heel belangrijk dat iedereen zich veilig en prettig bij ons voelt. En van een klacht kunnen we leren. Het biedt ons de mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren.
Hoe werkt de klachtencommissie?
Eerst in gesprek
Als je ontevreden bent, is de eerste stap om dit te bespreken met een vertegenwoordiger of een naaste, samen met jouw begeleider en/of diens leidinggevende. Mocht je er samen niet uitkomen, dan kun je contact opnemen met de onafhankelijke vertrouwenspersoon cliënten via cliëntondersteuning. om je klacht verder te bespreken en/of overwegen een klacht in te dienen
Je kan als (ex)cliënt een klacht indienen door een mail te sturen naar klachten@kesslerperspektief.nl. De interne klachtencoördinator zorgt ervoor dat je klacht snel in behandeling wordt genomen en naar een oplossing wordt gezocht.
Je kan ook direct contact opnemen met de externe klachtenbemiddelaar van Quasir. Quasir kan voor, tijdens of na het indienen van een klacht hulp en/of advies geven. Dit is gratis en uiteraard vertrouwelijk.
Quasir is te bereiken via:
- e-mail: bemiddeling@quasir.nl
- telefoon: 085-4874012
- post: Quasir, t.a.v. afdeling klachtenbemiddeling, Postbus 1021, 7940 KA Meppel.
- óf door het meldformulier van Quasir in te vullen via deze link. Na het invullen, neemt de externe klachtenbemiddelaar contact met je op.
Meer informatie vind je op de website: www.quasir.nl of www.stemgever.nl.
Krijg je zorg in het kader van de Wet zorg en dwang? Dan kun je bij een speciale cliëntvertrouwenspersoon terecht. Klik hier voor meer informatie.

Klachten van anderen dan cliënten of naasten
Ben je buurtbewoner, zorgaanbieder of op een andere manier betrokken bij KesslerPerspektief? Dan kun je je klacht sturen naar klachten@kesslerperspektief.nl .